1 Şubat 2011 Salı

Coşan LGBTT aktivizmm mi? Parti mi yapsak? İçsek coşsak?

Ay tabiki içmek coşmak da önemli öyle demedim çatma kaşlarını hemen.


İki gay öpüşürken homofobik bir bar çalışanının saldırısına da bişey demiyorum tabikiii çok normal.
Ay tabiki iradesiz insanlarız biz bişey mi dedim ayol? Yüzümüze tükürseler, eğlence yoksunluğundan dolayı yine gideriz yine gideriz, ona gitmessek buna gideriz. Ama gideriz, homofobi neymiş ayol, sokakta bağırır politik yanımızı gösteririz, akşam da koli bulmak için homofobik ve transfobik barlara gideriz.İçki içmeyi çok severiz, yiyişmeyi ayrı bir severiz. Sosyalleşmek en büyük kaygımız, onun için varoluşumu bile feda ederiz.
 Ay sefam olsun!!!
Ay ortam coştu anam Türkiye'de neymiş efendim bütün üniversiteler örgütleniyormuş. Bar'da örgütlenin kokteyl havasında toplanın, sora da kıçınızı açar meclis'te hak arasınız. Az kaldı. Erricson'lu GOOGLE'llı pride larda yapılır bu memlekette. İradesiz insanlar olduktan sonra, varoluş neymiş, bizim savaşımız neymiş kim sikler ki? Örgütlenme mantığımız sadece sosyalleşmek olsun ki koli bulalım. Ay gene madi yapmayın bana koli bulmadan şu hayat geçmez tabiki, ama beyin damarlarının bir bölümü beyinciğin sadece koli korteksini besliyor ise, politik çapta trvamalar meyletmesi de pek doğal oluyor maalesef



GÖT milis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder