1 Şubat 2011 Salı

' kafayı yemek. ' Şizofren HOMO SEKSÜ ELLER !


Yedim kafayı yedim kafayı yedim kafayı sevdim kafamı sevdim kafamı sevdim kafamı...........

Aman allahım gecem gündüzüme uymuyor. Yokuşu çıkarken nefes nefese kalıyorum hergün, gece ayrı bi kafa gündüz ayrı bir kafasızlık. Artık beni kimsenin sevdiğini düşünmeyrum.  Güneş bi ısıtıyo bi ısıtmayo, kafayı yicek gibi olayrum olayrum olayrum olayrum....

Düzeldim sankim.... Düzelttim sankim.... Otelllere doluşmuş insanlar, karton kutu içinde bağırıyorlar.
Açlığı duyuyorlar o hiç bitmeyen açlığı.. SEKS! Üreten olan tüketen de oluyo bir süre sonra. EGO, gösteren olan kör yapıyor bir süre sonra. ERKEK; kokmak, bir süre sonra duyuları köreltmeye başlıyor....

Yemiyecem kafamı yemiyecem, gey olarak doğdum alnım dik gey olarak ölecem. Ama hep bir sorun hep bi yamuk var ortada. Niye herkes sorunlu taklidi yapıyor bu hayatta? Hayat çok da yaşanılısı gibi durmuyor da aslında.. Gecem gündüzü me benzemiyor, karanlık iyi hissettiriyor galiba.

Sorgulamak lazım bazen yaşamanın kendisi. Sokakte yürüyen et yığınları görmek istemiyorum artık. Tanrının vermediği ruhu biz yaratalım o zaman. Güzel bir ruh vermek için çalışalım dünyaya.



GÖT milis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder